Nieuwe klanten werven

‘CarWash Assistant vergemakkelijkt stap naar zelfbediening’

Foto ter illustratie: Shutterstock

WashTec presenteert de CarWash Assistant. Geïntegreerd in een touchscreen display, leidt de CarWash Assistant gebruikers intuïtief door het zelfbedieningswasproces. Met de vooraf gedefinieerde programma’s en het handige wasproces kunnen ondernemers nieuwe klanten werven die normaal gesproken niet voor zelfbediening kiezen.

Klanten kunnen kiezen tussen de bekende individuele zelfbediening en de begeleide wasprogramma’s met de CarWash Assistant. Klanten doorlopen dan een aantal stappen: het selecteren van de wasbeurt, de grootte van het voertuig en de betaalmethode. Vervolgens worden ze visueel door het wasproces geleid met behulp van een kleurenconcept. Afhankelijk van het programma krijgen ze op het display te zien welke lans of borstel gebruikt moet worden, en hoe lang. De CarWash Assistant biedt vaste wasprogramma’s tegen een vaste prijs. Betaling is mogelijk met muntgeld, contactloze transponderkaarten en wascodes.

Aantrekkelijk voor nieuwe klanten

Volgens WashTec is het gebruik van de CarWash Assistant extra aantrekkelijk voor nieuwe klanten. Voorgedefinieerde programma‘s passend bij de voertuiggrootte, in combinatie met het kleurenconcept, vergemakkelijken de instap voor een nieuwe klant. Ook zou het zorgen voor een sterkere klantenbinding en langdurige loyaliteit van bestaande klanten vanwege de extra functies die worden geboden voor individueel wassen, zoals de handmatige instelling van hoge druk.

Lees ook:

Auteur: Belinda Meijers

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

‘CarWash Assistant vergemakkelijkt stap naar zelfbediening’ | CarwashPro
Nieuwe klanten werven

‘CarWash Assistant vergemakkelijkt stap naar zelfbediening’

Foto ter illustratie: Shutterstock

WashTec presenteert de CarWash Assistant. Geïntegreerd in een touchscreen display, leidt de CarWash Assistant gebruikers intuïtief door het zelfbedieningswasproces. Met de vooraf gedefinieerde programma’s en het handige wasproces kunnen ondernemers nieuwe klanten werven die normaal gesproken niet voor zelfbediening kiezen.

Klanten kunnen kiezen tussen de bekende individuele zelfbediening en de begeleide wasprogramma’s met de CarWash Assistant. Klanten doorlopen dan een aantal stappen: het selecteren van de wasbeurt, de grootte van het voertuig en de betaalmethode. Vervolgens worden ze visueel door het wasproces geleid met behulp van een kleurenconcept. Afhankelijk van het programma krijgen ze op het display te zien welke lans of borstel gebruikt moet worden, en hoe lang. De CarWash Assistant biedt vaste wasprogramma’s tegen een vaste prijs. Betaling is mogelijk met muntgeld, contactloze transponderkaarten en wascodes.

Aantrekkelijk voor nieuwe klanten

Volgens WashTec is het gebruik van de CarWash Assistant extra aantrekkelijk voor nieuwe klanten. Voorgedefinieerde programma‘s passend bij de voertuiggrootte, in combinatie met het kleurenconcept, vergemakkelijken de instap voor een nieuwe klant. Ook zou het zorgen voor een sterkere klantenbinding en langdurige loyaliteit van bestaande klanten vanwege de extra functies die worden geboden voor individueel wassen, zoals de handmatige instelling van hoge druk.

Lees ook:

Auteur: Belinda Meijers

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.