Samenwerking

Het succesverhaal van SOP Autowas: ‘Er zijn heel veel cowboys’

Jerry Maasbach van SOP Autowas (rechts): "Carwash is niet alleen de deuren opendoen en wassen". Foto: QStylez

Van totaal geen vertrouwen meer in marketing, naar iedere avond met de laptop op schoot de resultaten bekijken. Jerry Maasbach van SOP Autowas – met vestigingen in Tilburg en Alblasserdam – koos ervoor om zijn marketing te laten verzorgen door QStylez uit Volendam. Sindsdien heeft hij de smaak te pakken en pioniert hij erop los.

Vanuit zijn ultramoderne wasstraat blikt Jerry terug op de start van de samenwerking. “Ik ben bij QStylez binnen gekomen via een bevriende carwashhouder die goede ervaringen met ze had. Omdat mij vroeger altijd heel veel werd beloofd en dat nooit werd waargemaakt, was ik in het begin voorzichtig. Maar al heel snel dacht ik: ‘Wauw! Dit is wel een andere kop koffie dan ik gewend ben.’ Ik heb nog nooit zo’n prettige partij gehad. Van de communicatie, snelheid, afspraken nakomen, ideeën en planning: alles klopt gewoon. Het heeft mij zelfs weer helemaal enthousiast gemaakt over de marketing van mijn bedrijf.”

“Carwash is niet alleen de deuren opendoen en wassen”

Over marketing gesproken: “Bij SOP kiezen we altijd voor een leuke invalshoek. Carwash is niet alleen de deuren opendoen en wassen. Er komt zoveel meer bij kijken. Ik wil bezoekers laten voelen dat ze geen nummertje zijn en daar helpt QStylez mij waanzinnig mee. Wat voor mij heel goed werkt, is dat we een open link hebben en dat ik altijd kan zien wat er in de planning staat. Afgelopen maand was het bijvoorbeeld SOPtember en we hebben daarvoor al verschillende acties gedaan. We zien dat mensen die al een tijdje niet meer waren geweest ook ineens weer komen wassen. We kunnen dat allemaal terugvinden, omdat we kentekenherkenning hebben. De kortingen die we geven worden automatisch verrekend via Piggy. Dat systeem heeft QStylez overigens ook volledig voor ons geïmplementeerd omdat zij een partnership met Piggy hebben.’’

“Er zijn heel veel cowboys”

Jerry heeft tot slot nog wat advies voor mede carwashhouders. “Er zijn heel veel cowboys. Als ondernemer zijnde word je daar helemaal gek van. Het mag geld kosten, als de kwaliteit er maar is. De aanpak van QStylez heeft mij opnieuw enthousiast gemaakt over het inzetten van gerichte marketing. Het leuke is dat mensen nu ook echt terugkomen. Ze zijn enthousiast over de acties en onze persoonlijke benadering. QStylez heeft mij niet alleen een eenmalige boost gegeven, maar duurzame groei. Ik kijk ernaar uit om nog meer te experimenteren met marketing en iedereen kennis te laten maken met het prachtige verhaal van SOP Autowas.”

Bent u ook geïnteresseerd in de bewezen fullservice aanpak van QStylez? Kijk dan op de website.

Auteur: Belinda Meijers

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Het succesverhaal van SOP Autowas: ‘Er zijn heel veel cowboys’ | CarwashPro
Samenwerking

Het succesverhaal van SOP Autowas: ‘Er zijn heel veel cowboys’

Jerry Maasbach van SOP Autowas (rechts): "Carwash is niet alleen de deuren opendoen en wassen". Foto: QStylez

Van totaal geen vertrouwen meer in marketing, naar iedere avond met de laptop op schoot de resultaten bekijken. Jerry Maasbach van SOP Autowas – met vestigingen in Tilburg en Alblasserdam – koos ervoor om zijn marketing te laten verzorgen door QStylez uit Volendam. Sindsdien heeft hij de smaak te pakken en pioniert hij erop los.

Vanuit zijn ultramoderne wasstraat blikt Jerry terug op de start van de samenwerking. “Ik ben bij QStylez binnen gekomen via een bevriende carwashhouder die goede ervaringen met ze had. Omdat mij vroeger altijd heel veel werd beloofd en dat nooit werd waargemaakt, was ik in het begin voorzichtig. Maar al heel snel dacht ik: ‘Wauw! Dit is wel een andere kop koffie dan ik gewend ben.’ Ik heb nog nooit zo’n prettige partij gehad. Van de communicatie, snelheid, afspraken nakomen, ideeën en planning: alles klopt gewoon. Het heeft mij zelfs weer helemaal enthousiast gemaakt over de marketing van mijn bedrijf.”

“Carwash is niet alleen de deuren opendoen en wassen”

Over marketing gesproken: “Bij SOP kiezen we altijd voor een leuke invalshoek. Carwash is niet alleen de deuren opendoen en wassen. Er komt zoveel meer bij kijken. Ik wil bezoekers laten voelen dat ze geen nummertje zijn en daar helpt QStylez mij waanzinnig mee. Wat voor mij heel goed werkt, is dat we een open link hebben en dat ik altijd kan zien wat er in de planning staat. Afgelopen maand was het bijvoorbeeld SOPtember en we hebben daarvoor al verschillende acties gedaan. We zien dat mensen die al een tijdje niet meer waren geweest ook ineens weer komen wassen. We kunnen dat allemaal terugvinden, omdat we kentekenherkenning hebben. De kortingen die we geven worden automatisch verrekend via Piggy. Dat systeem heeft QStylez overigens ook volledig voor ons geïmplementeerd omdat zij een partnership met Piggy hebben.’’

“Er zijn heel veel cowboys”

Jerry heeft tot slot nog wat advies voor mede carwashhouders. “Er zijn heel veel cowboys. Als ondernemer zijnde word je daar helemaal gek van. Het mag geld kosten, als de kwaliteit er maar is. De aanpak van QStylez heeft mij opnieuw enthousiast gemaakt over het inzetten van gerichte marketing. Het leuke is dat mensen nu ook echt terugkomen. Ze zijn enthousiast over de acties en onze persoonlijke benadering. QStylez heeft mij niet alleen een eenmalige boost gegeven, maar duurzame groei. Ik kijk ernaar uit om nog meer te experimenteren met marketing en iedereen kennis te laten maken met het prachtige verhaal van SOP Autowas.”

Bent u ook geïnteresseerd in de bewezen fullservice aanpak van QStylez? Kijk dan op de website.

Auteur: Belinda Meijers

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.